Strategie. Zodat je weet waar je aan toe bent.
Een goed begin is het halve werk. Ontzettend cliché, maar waar. Want hoe weet je dat je je doelen hebt bereikt, als je ze niet meet? Hoe zorg je voor interactie met je doelgroep als je deze niet goed genoeg kent? Daar helpt een contentstrategie bij. Wanneer je werkt met een duidelijk doel voor ogen en wanneer je weet voor wie je het doet, maakt dit het werk leuker en makkelijker.
Aan de slag
Er is een reden waarom de wens voor het maken van een contentstrategie aanwezig is. Dus laten we het daar eerst eens over hebben. Wat hoop je ermee te bereiken? En is een contentstrategie wel de juiste oplossing? Zodra we weten waar de knelpunten liggen, kunnen we aan de slag. Ik help jou en je team bouwen aan een strategie, zo blijft het iets van jouw organisatie. Daarnaast help ik graag bij de implementatie van het plan. En kijk ik met je mee of de teksten nog passen bij de doelgroep. Pas wanneer jij tevreden bent, ben ik dat ook.
Het resultaat
Meer structuur en rust in je team. Want je weet met zijn allen waar je naar toe werkt. En misschien nog wel belangrijker: je begrijpt je doelgroep.
De eerste stap naar het leren kennen van je doelgroep
Dat begint met kennis maken. Om vervolgens te bespreken hoe we jouw communicatiedoelstellingen behalen. En hoe een contentstrategie hieraan kan bijdragen.
Content
Communiceren met de juiste woorden, de juiste plek en het juiste moment.
Evenementen
Tot in de puntjes verzorgd. Met content die bezoekers meeneemt in de beleving.